Condiții generale de utilizare și vânzare

Acești Termeni de utilizare guvernează relațiile comerciale care a existat între proprietari și autorul ordinului ale cărei date cu caracter personal sunt indicate pe formularul de înregistrare și în formularul de comandă. Orice condiție formulată de Client care nu respectă acești Termeni de utilizare va fi considerată nevalidă. Acești Termeni de utilizare pot face obiectul tuturor modificărilor necesare prin dispozițiile legale ulterioare.

Cu acest contract, dreptul de proprietate furnizează bunurile alese de client în formularul de comandă, să fie considerată o parte integrantă a contractului.

Contractul dintre proprietate și clientul trebuie să fie înțeles încheiat cu acceptarea, chiar și parțială, a ordinului de titlu. Această acceptare este considerată tacită, cu excepția cazului în care Clientul comunică în alt mod altfel. Plasarea unei comenzi în modul prevăzut, Clientul declară că a citit și acceptat în întregime, toate informațiile furnizate în timpul procesului de achiziție, gama de specificații de produs, iar acești Termeni de utilizare în lor totalitate.

Clientul declară că a intrat în forma de ordine false sau imaginare, și, prin urmare, declară că datele corespund datelor reale. Proprietatea își rezervă dreptul de a urmări orice încălcare sau abuz în birourile corespunzătoare. Obligațiile asumate de Client în acest articol, precum și de securitate pentru finalizarea plății de către client, sunt esențiale pentru dreptul de proprietate, care își rezervă dreptul, în cazul neîndeplinirii obligațiilor oricăreia dintre obligațiile de mai sus, pentru a rezolva contractul juridic, fără a cu excepția dreptului la despăgubiri pentru daune.

Înregistrarea pe site

Înregistrarea pe site nu este obligatorie. Este posibil să consultați catalogul de produse pe site fără a fi înregistrat.

În faza de înregistrare, clientul trebuie să furnizeze câteva detalii personale, necesare pentru gestionarea comenzilor sale on-line, și indică o adresă de e-mail și o parolă, care va permite accesul la coșul de cumpărături pentru a face achiziții pe Site, cu maxim de intimitate și liniște .

După înregistrare, clientul primește o confirmare prin e-mail, după care va avea acces la coș care transportă site-ului Login introducând adresa de e-mail și parola indicate în formularul de înregistrare. Înregistrarea trebuie făcută numai pentru prima dată, apoi Clientul poate să acceseze coșul de cumpărături utilizând aceleași date de conectare. Prin urmare, vă invităm să vă scrieți adresa de e-mail și parola.

Informații tehnice

Informațiile tehnice introduse pe Site provin de la informațiile publicate de producătorii mărfurilor incluse în catalogul nostru. dreptul de proprietate, prin urmare, își rezervă dreptul de a modifica / adapta informațiile tehnice și dimensionale a catalogului de produse, bazat pe ceea ce vor fi anunțate de către producători, fără o notificare prealabilă.

Disponibilitatea produselor

Clientul poate achiziționa numai produse în catalogul electronic disponibil pe site-ul la momentul comenzii, și în cantitățile disponibile în stoc. În cazul în care cantitatea de produs comandat depășește pe cea găsită în stoc clientul va fi contactat de către personalul fabulei gluten anunță că timpul de așteptare pentru livrarea produsului. Schimbarea cantității de produse în depozit are loc în timp real numai în momentul finalizării comenzii, astfel încât este întotdeauna recomandabil să se verifice disponibilitatea reală a produsului înainte de a comanda.

Prețurile din catalog

Toate prețurile înscrise pe site, în coloana corespunzătoare a catalogului, trebuie înțelese ca preț, inclusiv TVA. Titularul își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor în orice moment, cu toate acestea prețurile practicate sunt cele în vigoare la momentul comenzii. În caz de divergență între prețul publicat și în vigoare la data Clientului, datorită unei greșeli, ediția sau de calcul pe site va prevala tarif. Cu toate acestea, Clientul poate anula comanda prin raportarea problemei la noi.

Metoda achiziției

Clientul poate achiziționa produsele numai în catalogul electronic al Site-ului în momentul plasării comenzii.

Cea mai rapidă modalitate de a face o comandă este prin intermediul internetului (online), accesând coșul de cumpărături. Prin urmare, această metodă de cumpărare necesită înregistrarea pe site.

Ordinea corectă este confirmată de titlul printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail (e-mail) comunicate de clie

Ordinea corectă este confirmată de titlul printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail (e-mail) de către client. Mesajul de confirmare va conține un număr de comandă pentru client, pentru a fi utilizat în toate comunicările ulterioare cu proprietatea și reapar toate datele introduse de către client, care este de acord să verifice corectitudinea și să comunice orice corecții la contactele enumerate în formularul de înregistrare sau pe e-mailul de confirmare în sine.

În cazul neacceptare, proprietatea asigură notificarea în timp util la client întotdeauna prin e-mail sau telefon.

În cazul în care produsele comandate nu au fost disponibile după ordinul clientului, proprietatea va trimite un e-mail la client, informându-l cu privire la indisponibilitatea produsului și propune să anuleze sau să modificați comanda.

Metoda de plată

Important: Pentru orice formă de plată în avans, înainte de efectuarea plății, se recomandă să se intereseze cu privire la disponibilitatea, prin intermediul Serviciului de asistență pentru clienți (a se vedea mai jos detaliile de contact).

Proprietatea, pentru livrările efectuate în Italia, acceptă următoarele forme de plată:

Plata prin card de credit – sistemul PAYPAL

Prin alegerea acestei metode de plată făcând clic pe „Confirmați comanda“ veți fi direcționat către serverul securizat PayPal, în cazul în care vă puteți plăti în deplină siguranță, folosind un card de credit sau direct la contul PayPal, dacă aveți unul, și fără cel mai mic risc cineva ține cont de datele dvs. La încheierea tranzacției online, PayPal va percepe imediat suma aferentă achiziției efectuate. În caz de anulare, fie de client, care, în cazul neacceptării de către aceeași de La Favola gluten, anularea în funcție de context, valoarea mărfurilor anulate vor fi rambursate în contul PayPal al clientului. Momentul re-creditării instrumentului de plată ales în contul Paypal depinde exclusiv de PayPal și de sistemul bancar în cauză.

Life Gluten Free își rezervă dreptul de a apela informații client (de exemplu, numărul de telefon fix sau că o copie a documentelor de identitate) pentru a determina dreptul de proprietate reală a contului PayPal. În absența documentației necesare, Life Gluten Free își rezervă dreptul de a nu accepta comanda.

În nici un moment în timpul procesului de achiziție Fable gluten este capabil să cunoască informații despre cardul de credit al cumpărătorului sau alte opțiuni pentru modul în portofel PayPal și transmise printr-o conexiune securizată direct pe site-ul PayPal, care manere tranzacție. Nicio arhivă IT a lui Life Gluten Free va stoca aceste date. In nici Life Gluten Free nu poate fi considerată responsabilă pentru orice utilizare frauduloasă sau ilegală de carduri de credit de către terți, cu plata pentru produsele achiziționate de pe Life Gluten Free.

Plata la livrare

Pentru plata cash înseamnă numai plata în numerar curierului la livrarea produselor, și se aplică numai pentru sume care nu depășesc 5000 lei

Curierul acceptă numai sume exacte, corespunzătoare valorii ordinului (nu se restituie restul); nu acceptăm plăți prin cecuri sau buletine poștale.

În cazul sumelor mari, Compania își rezervă dreptul de a solicita un avans al sumei prin transfer bancar în avans.

Transfer bancar
În cazul în care plata prin transfer bancar în avans, comandat de client va fi păstrat până la primirea dovezii de plată, care urmează să fie trimis la lifeglutenfree@yahoo.com de e-mail nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la data acceptării. Trimiterea comandate se întâmplă numai atunci când primirea efectivă a proprietății la suma pe care trebuie să aibă loc în termen de 7 zile de la data acceptării, după trecerea acestui termen, comanda va fi anulată automat.

Scopul transferului bancar trebuie să includă:

Numărul de ordine indicat în e-mail primit ca confirmare a comenzii

Data de executare a comenzii este aceeași cu cea a e-mailului de confirmare a comenzii

Numele și prenumele titularului ordinului

Datele pentru efectuarea transferului bancar vor fi indicate în e-mailul care confirmă comanda.

Acceptarea și executarea ordinelor

Proprietatea își rezervă dreptul de a accepta numai comenzi de la subiecții care dețin codul fiscal și / sau numărul de TVA (sau date echivalente, dacă nu sunt rezidenți în Italia) și care au împlinit vârsta majoratului.

Proprietatea își rezervă dreptul de a refuza comanda și în următoarele cazuri: expedieri în cutii poștale; furnizarea de date cu caracter personal nereale sau incorecte; încălcarea anterioară a oricărui titlu cu privire la proprietate; înscrierea în lista protestelor; prezentarea în procedurile de insolvență; lipsa disponibilității bunurilor, din orice motiv, în depozitele sau furnizorii lor; în orice alt caz de incompatibilitate cu interesele economice și politicile de proprietate ale societății.

Dreptul oferă, contra verificării plății de către client, trimiterea comenzilor de luni până vineri între orele 8.00 și 15.00

Transportul si livrarea produselor

Costurile de transport sunt percepute clientului, cu excepția promoțiilor speciale implementate pe site. În timpul procesului de comandă online software-ul va calcula automat costurile de expediere pe baza țării și a zonei din care face parte, metoda de plata și tipul de transport maritim selectat. Clientul are apoi posibilitatea de a cunoaște imediat costul transportului și decide dacă să confirme sau nu comanda.

Proprietatea deține două zile lucrătoare pentru a efectua toate operațiunile de găsire a mărfurilor, ambalarea și procedurile administrative necesare. După aceste două zile trebuie adăugat timpul necesar pentru livrarea curierului, acesta din urmă variind în funcție de curierul care va fi folosit și de locul de livrare.

Vanzarorul se obligă să livreze produsele comandate de client prin curier, la adresa specificată de acesta în timpul înregistrării datelor de comandă.

Nici o responsabilitate nu poate fi atribuită dreptului de proprietate în cazul întârzierii ordinii sau livrării comenzii.

La momentul livrării bunurilor prin curier, clientul trebuie să verifice:

că numărul de ambalaje (numărul de colete) livrate corespunde în prealabil e-mailului care este indicat în documentul de transport;

că ambalajul este intact, nedeteriorat, neafectat sau umed sau altfel modificat, chiar și în materialele de etanșare (bandă adezivă și curele).

Orice dispute trebuie să fie ridicate imediat transportatorului de curierat care efectuează livrarea, în lipsa acestora, mărfurile vor fi considerate livrate în mod corect, pentru că odată ce a semnat biletul, clientul nu poate face nici o obiecție cu privire la aspectul produselor .

Cum se comportă în caz de avarie cauzată de transport:

Dacă există o deteriorare evidentă a ambalajului atunci când mărfurile sunt descărcate:

exprima rezerva pe care pachetul este acceptat, dar înainte de semnarea documentului trebuie să scrie în spațiu „sunt de acord cu dreptul de a rezerva“, în scris, care descrie în detaliu natura prejudiciului constatat, după deschiderea ambalajului la prezența transportatorului a curierului;

respingeți mărfurile deteriorate dacă nu este posibilă acceptarea pachetului cu rezervă sau dacă deteriorarea este încă vizibilă fără a fi nevoie să deschideți ambalajul.

În cazurile în care Clientul acceptă cu rezervă sau refuză livrarea, acesta trebuie să informeze deținătorul prin scris la adresa lifeglutenfree@yahoo.com

Dacă nu reușesc să colecteze în termen de 5 zile lucrătoare de la materialul aflat în depozit la depozitele de curierat din cauza incapacității de a livra repetate la adresa indicată de Client, comanda este anulata automat.

Eliberarea facturii însoțitoare
Pentru toate comenzile plasate pe Site, proprietarul emite documentul de transport al mărfurilor expediate, transmițând-o prin comandă. În cazul în care Clientul solicită emiterea facturii, informațiile furnizate de Client în formularul de înregistrare vor fi autentificate, cu referire în special la câmpurile Codului Fiscal, Numele Companiei și Numărul TVA. Nici o modificare a facturii nu va fi posibilă, după emiterea acesteia, care va avea loc după ce Clientul a efectuat plata cuantumul total furnizat. Factura însoțitoare va fi inserată și trimis împreună cu mărfurile în spațiul corespunzător rezervat documentelor de transport.